در خانه لیدی گاگا روح وجود دارد!!!!
 
فروشگاه چارقدك و دانلود آهنگ درخواستی
دانلود هر چیزی که بخوای و حمایت از فروشگاه چارقدک شعبه زابل
 
 

لیدی گاگا معتقد است که وقتی به خواب می رود شیطان رویاهای او را شکار می کند!

او از دیپاک چوپرا مشاور معنوی و پزشک سابق مایکل جکسون، درخواست کمک کرد تا ارواح شیطانی را از رویاهای وحشتناک او دور کند. دیپاک با برگزاری جلسات مشاوره برای مایکل جکسون به او کمک می کرد که الگوهای تنفسی اش را تغییر دهد و بهتر بخوابد.
 
گاگا گفت:" من دائما" یک رویای وحشتناک می بینم. هر شب خواب می بینم که یک روح در خانه من وجود دارد ، این روح مراهمراه خودش به اتاقی می برد که در آنجا دست و پاهای یک دختر بلوند با طناب بسته شده است و از اطراف کشیده می شود.
" من این خواب را برای دیپاک تعریف کردم و به او گفتم که این خواب آنقدر ترسناک بود که من فکر کردم شاید یک روح شیطانی سعی می کند کنترل مرا بدست بگیرد."
" اما او به من خندید و گفت من باید یاد بگیرم این افکار جنون آمیز را از سرم بیرون کنم .من به او گفتم:شیطان سعی می کند کنترل مرا بدست بگیرد اما من دختر خوبی هستم ! اما به من گفت که اصلا" نباید نگران باشم."
" این ستاره پاپ ۲۵ ساله از این دکتر هندی در خواست کرد که او را هیپنوتیزم کند و به او کمک کند تا از شر این خواب شیطانی خلاص شود."
او به روزنامه دیلی استار گفت:"من قصد دارم از روشهای درمانی دیپاک استفاده کنم و بوسیله هیپنوتیزم از شر این رویاهای وحشتناک خلاص شوم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, :: 21:6 :: توسط : مجتبى ميرزائى

درباره وبلاگ
عزيزان اين وبلاگ كه نويسندش *مجتبي را‎ك* منم به شما خوش آمد ميگم اگه از هر خواننده ي ديگه كه دوس دارين و ترانش رو پيدا نكردين يا ايميل به خودم يا قسمت نظر دهيد اسمه خواننده و ترانه رو بزاريد حتما براتون راحت پيدا ميكنيم و باكيفيت خوب و عالي كه آدرسش رو ميزاريم تا مراجعه كنيد يا خودمون قرار ميديم كه به راحتي دانلود كنيد.
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فروشگاه چارقدك و آدرس charghadak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.